Experiența
Unirea

REGULAMENT HOTELIER

Dragi oaspeţi,
Dorim să vă oferim o experienţă de neuitat la Unirea Hotel & SPA și de aceea am stabilit o serie de principii și reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul, cât şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră.

Rezervare
Rezervarea se face direct pe site-ul www.hotelunirea.ro sau la unul dintre următoarele numere de telefon: 
+40-(0)232-20.50.00 sau +40-(0)232-20.50.06.
Rezervările negarantate vor fi reținute până la ora 18:00 (ora locală) din ziua sosirii și eliberate în mod automat după această oră, cu excepția cazului în care rezervarea este garantată cu un card valabil la data rezervării sau o plată anticipată. În caz de neprezentare, hotelul își rezervă dreptul de a reține suma aferentă primei nopți și de a elibera camera pentru restul perioadei rezervate.
În cazul persoanelor care nu au rezervare în prealabil, Restaurantul Panoramic are o politică de servire a oaspeților în ordinea sosirii lor. 
Pentru cină este recomandat să fie efectuată o rezervare în prealabil, chiar dacă sunteți cazat în hotel. 
Pentru rezervări, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon: +40-(0)232-20.50.13 sau interior 5013, apelabil din cameră, sau pe pagina de rezervări a site-ului www.restaurant-panoramic.ro. 
Rezervările vor fi reținute doar 20 minute de la ora solicitată. 
Pentru serviciile Unirea SPA, este recomandat ca rezervările să se facă cu minim 24 ore înainte la numărul de telefon: +40-(0)232-20.50.18. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să consultați site-ul www.unireaspa.ro.

Anularea rezervării
Orice anulare de rezervare a camerei se va trimite în scris, pe adresa de e-mail: rezervari@hotelunirea.ro sau pe fax, la numărul: +40(0)-232-20.50.26, până la ora 18:00 a zilei sosirii.
Anularea rezervării pentru serviciile Unirea SPA se poate efectua telefonic la numerele: +40-(0)232-20.50.16 sau +40–(0)232–20.50.18 sau în scris la e-mail rezervari@unireaspa.ro, cu cel târziu patru ore înainte de ora programării.

Tarife
Tarifele Unirea Hotel & SPA diferă atât în funcţie de tipul de cameră pentru care optaţi, disponibilitate, zi şi anotimp, cât și de numărul de persoane din cameră (mai multe detalii pe pagina de rezervări).
Tarifele pentru serviciile de restaurant le puteți consulta pe site-ul www.restaurant-panoramic.ro.
Tarifele Unirea SPA diferă în funcție de tipul serviciului, intervalul orar, dar și de numărul de intrări efectuate. 
Pentru mai multe informații, consultați site-ul Unirea SPA (www.unireaspa.ro).

Sosirea și plecarea
Primirea camerei (check-in) se poate face începând cu ora 14.00. 
Eliberarea camerei (check-out) se va face înainte de ora 12.00. 
In cazul in care in prima de zi de sejur se doreste camera inainte de ora 14:00, se va onora solicitarea in limita disponibilitatii si se va aplica o taxa de early check-in in valoare de 90 lei, TVA inclus (pentru intervalul 07:00-14:00) si 100% din contravaloarea noptii de cazare pentru un check-in mai devreme de ora 07:00.
In cazul in care in ultima zi de sejur camerele se elibereaza dupa ora 12.00, se va aplica o taxa suplimentara in valoare 120 lei, TVA inclus (pentru intervalul 16.00 – 18.00) si 100% din contravaloarea noptii de cazare  pentru depasirea orei 18.00.
Oaspeții care eliberează camerele până la ora 12.00 pot lăsa bagajele la recepție, într-un spațiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 24 de ore fără costuri suplimentare.
Pentru bagajele lăsate la recepție mai mult de 24 de ore se vor percepe cheltuieli de depozitare. 
În cazul în care bagajele oaspeților rămân în cameră și după check-out-ul de la ora 12, aceștia vor plăti o taxă suplimentară de utilizare a camerei (aceeași ca în cazul late check-out-lui).
Aceste solicitări ale clienților vor fi clarificate și onorate numai în măsura în care hotelul nu are confirmări ferme pentru acele spații de cazare.

Cazare
Cazarea copiilor cu vârste cuprinse între 0-7 ani se va face gratuit, când sunt folosite paturile existente.
Pentru copiii sub 2 ani există posibilitatea oferirii, în limita disponibilității, a unui pătuț bebe.
Vă rugăm să ne comunicaţi atunci când faceţi rezervarea dacă aveţi nevoie de un pătuţ pentru copil pentru a va putea onora, în limita disponibilului, solicitarea.

Signalistică
Pentru cereri suplimentare în timpul sejurului, puteți folosi următoarea signalistică:

  • “NU DERANJATI!” - cu permisiunea dumneavoastră, se va intra în cameră pentru verificarea utilităților și a curățeniei, în intervalul orar 7.00 – 15.00, la ora stabilită de dumneavoastră și comunicată la recepția hotelului;
  • “VĂ ROG SĂ REFACEȚI CAMERA!“ – prin acest mesaj solicitați efectuarea curățeniei în camera dumneavoastră.

Oaspeți suplimentari 
Puteți primi musafiri sau oaspeți în camera dumneavoastră între orele 8.00 a.m. și 10.00 p.m., fără costuri suplimentare. În cazul în care primiți oaspeți în intervalul 10.00 p.m. - 8.00 a.m., aceștia vor trebui să achite diferențele de tarif și să se înregistreze la recepție, prin completarea fișei de cazare.

Dress Code
Unirea Hotel & SPA nu practică un cod vestimentar special, dar recomandăm decență și respect atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal.
Nu vor fi acceptate în restaurant, lifturi și recepția Unirea Hotel&SPA persoanele îmbrăcate în halat, costum de baie, maiou și șort și încălțate cu șlapi.
La recepția Unirea SPA, clienții cazați primesc halat (doar la cerere si in cazul in care beneficiaza de masaj/terapii), prosop, cască și papuci (în cazul în care clientul nu are șlapi). 
Accesul în zona bazinului de înot este permis doar în costum de baie, șlapi curați, prosop, halat, cască. 
Dușul este obligatoriu înainte și la ieșirea din piscină. 
Este interzis accesul în bazin persoanelor cu boli dermatologice și infecțioase, precum și accesul minorilor sub 14 ani neînsoțiți sau nesupravegheați. Copiii cu vârste de până la patru ani beneficiază de acces gratuit.

Modalităţi de plată
Pentru plata serviciilor Unirea Hotel & SPA sunt acceptate cărţile de credit (Visa, Mastercard, Maestro, American Express), plata numerar (RON) sau prin transfer bancar. 
În acest ultim caz, vă rugam să prezentați la cazare OP-ul vizat de bancă. Factura se emite la prezentarea acestuia.
În afara contractelor deja încheiate, vă informăm că plata sau preautorizarea cardului se face în momentul cazării (check-in-ului).
În cazul în care se dorește efectuarea plății la sfârșitul sejurului, se va constitui obligatoriu un depozit pe card sau numerar pentru perioada și serviciile de cazare solicitate. 
Achitarea serviciilor Unirea SPA se poate efectua cu cartea de credit, numerar (RON) sau prin transfer bancar. 
În situația transferului bancar, plata trebuie efectuată în avans pe baza facturii proforme.
Pentru clienții cazați în Hotel Unirea, oaspeți ai Unirea SPA, plata serviciilor poate fi efectuată atât la recepția Unirea SPA, cât și la recepția hotelului.

Gratificaţii şi costuri servicii
Gratificaţiile pentru personalul hotelului sunt la latitudinea clienţilor.

Fumatul
Fumatul tradițional si tigara electronica nu sunt permise în incinta Unirea Hotel & SPA, conform legislatiei aplicabile in vigoare (legea 349/2002 modificata si completata prin legea 15/2016). Unirea Hotel & SPA are amenajate spatii pentru fumatori in aer liber.
Unirea Hotel & SPA dispune doar de camere pentru nefumători. In cazul in care nu se respecta prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxa in valoare 100 euro/noapte (valoarea in lei va fi calculata la cursul BNR din ziua platii), reprezentand serviciile de curatenie a camere.

Animalele de companie
Regula generală nu permite cazarea în hotel a persoanelor însoțite de animale și păsări.
În cazuri excepționale și numai cu acordul hotelului, se va permite cazarea animalelor de talie mica (max 7 kg) iar acest lucru se va face prin prezentarea la sosire a certificatului național/internațional de sănătate (cu toate vaccinările incluse).
Taxa de cazare reprezintă c/val a 15 euro/zi/animal/pasăre.
În cadrul restaurantelor și a centrului Unirea SPA nu este permisă intrarea cu animale de companie de nici o mărime sau specie.

Transfer aeroport/hotel/aeroport
Unirea Hotel & SPA oferă servicii contra-cost de transferuri auto, de tip partajat sau privat, in parteneriat cu Travis Tourism/Rent-a-Car. Acestea pot fi facute direct de pe site-ul hotelului www.hotelunirea.ro.

Micul dejun, prânzul și cina
Micul dejun se serveşte la Restaurant Unirea, aflat la parterul hotelului, în intervalul:

  • 7.00 şi 10.30 a.m. (de luni până vineri)
  • 7.00 şi 11.00 a.m. (sâmbăta și duminica)

Puteți invita pe oricine să servească micul dejun cu dumneavoastră, însă este obligatoriu ca fiecare persoană invitată să achite contravaloarea acestuia, să respecte normele de comportament și să aibă o ținută decentă.
Pentru oaspeții care nu sunt cazați în hotel, micul dejun costă 29 lei/persoană.
Puteți lua prânzul și cina la Restaurant Panoramic, situat la etajul 13 al hotelului, începând cu ora 12.00 până la ora 24.00. Pentru mesele cu meniul prestabilit (e.g. evenimente etc.), rezervarea este confirmată și garantată prin achitarea unui avans. Acesta se pierde în cazul neonorării rezervării efectuate.

Room Service
Room service-ul este disponibil la cerere. Taxa pentru acest serviciu este de 10 lei/solicitare.

Spaţiul de parcare şi autoturismele
Unirea Hotel & SPA pune la dispoziția clienților săi, în limita disponibilității, 200 de locuri de parcare - supra și subterană. Pretul unui loc de parcare este de 15 lei/noapte de cazare.
Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre. Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsați obiecte de valoare în interiorul autoturismelor.
Unirea Hotel & SPA asigură, de asemenea, loc pentru parcarea bicicletelor, în rastelul special amenajat în fața hotelului. Pentru clienții hotelului parcarea bicicletelor este gratuită. Recomandăm clienților noștri să se asigure că bicicleta este prevăzută cu dispozitive antifurt. Nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre.

Siguranța obiectelor personale
HHotel Unirea & SPA este dotat cu sisteme electronice omologate de monitorizare a accesului în cameră și de deschidere a seifurilor. 
Recomandăm folosirea seifurilor disponibile în camere și la recepție pentru depozitarea obiectelor de valoare. Nu ne asumăm nici un fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta Unirea Hotel & SPA..

Asistenţă specială
Dorinţa noastră este să asigurăm cele mai bune condiţii persoanelor cu dizabilități. 
Majoritatea spaţiilor din hotel sunt accesibile. 
Dacă aveţi nevoie de asistenţă specială de orice natură, vă rugăm să ne anunţaţi în avans, pentru a putea să vă oferim un sejur cât mai agreabil.

Confidenţialitatea informaţiilor
Dacă ne contactaţi prin e-mail, fax sau prin intermediul site-urilor, ne rezervăm dreptul ca datele care vă vizează să fie prelucrate în scopuri de marketing direct. 
Nu vom folosi niciodată numele sau alte informaţiile despre dumneavoastră fără să obținem în prealabil acordul pentru acest lucru. Veţi avea posibilitatea să ne comunicați dacă doriţi să primiţi aceste informaţii în viitor.

Prelucrarea datelor cu caracter personal
În conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protecția datelor personale cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor datelor, modificată și completată, S.C. Complex Hotelier Unirea S.A. are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopuri determinate, explicite și legitime, datele personale care îi sunt furnizate de clienți persoane fizice și imaginile reprezentative.

Scopurile colectării și prelucrării imaginilor clienților sunt securitatea acestora și prevenirea fraudelor, completate cu situațiile necesare prelucrării datelor cu caracter personal în vederea îndeplinirii obligațiilor legale.

Clienții Unirea Hotel & SPA sunt obligați să furnizeze datele solicitate de către S.C. Complex Hotelier Unirea S.A., în vederea derulării sau inițierii de raporturi juridice cu societatea, cu respectarea prevederilor legale.
Refuzul persoanelor fizice de a furniza aceste date determină incapacitatea societății noastre de a vă pune la dispoziție serviciile solicitate, făcând imposibilă respectarea cerințelor reglementărilor speciale în domeniul hotelier și cel fiscal.
În conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001, persoanele fizice beneficiază de următoarele drepturi: dreptul de acces la date, de intervenție, de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și de a se adresa justiției.
Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa la sediul nostru din Iași, Piața Unirii, nr. 5, printr-o cerere scrisă, datată și semnată, în care se vor menționa datele asupra cărora se solicită dreptul la informare, acces, opoziția sau intervenția.

S.C. Complex Hotelier Unirea S.A. este înscrisă în registrul de evidență a prelucrărilor de date cu caracter personal cu nr. 17875 și nr. 17876. Datele cu caracter personal aparținând clienților Unirea Hotel & SPA sunt prelucrate cu bună-credință și în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare. Acestea sunt colectate numai în scopuri determinate, explicite și legitime, iar prelucrarea ulterioară nu va fi incompatibilă cu aceste scopuri.

Datele cu caracter personal se prelucrează în conformitate cu drepturile persoanei vizate. Persoanele ale căror date sunt prelucrate, au dreptul de a obține de la S.C. Complex Hotelier Unirea S.A., la cerere și în mod gratuit, rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea acestora, în măsura în care prelucrarea nu este conformă cu Legea 677/2001 sau datele sunt incomplete ori inexacte.

Persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate și legitime, ca datele care o vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepții prevăzute de lege. În caz de opoziție justificată, prelucrarea datelor nu mai poate viza datele în cauză. De asemenea, persoana vizată are dreptul de a se opune, în orice moment și cu titlu gratuit, fără nici o justificare, ca datele care o vizează să fie prelucrate în scopuri de marketing direct, în numele Operatorului sau terțului sau să fie dezvăluite unor terți. Pentru acest lucru, persoana vizată se va adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată, iar măsurile luate de către Operator vor fi comunicate în 15 zile de la data cererii.

Politica de protecţie a mediului
Protecția mediului reprezintă pentru noi o permanentă preocupare, de aceea promovăm o atitudine responsabilă în acest sens. 
Detergenții folosiți pentru spălarea și sterilizarea lenjeriilor, prosoapelor, fețelor de masă și a halatelor sunt biodegradabili, iar o economisire a lor presupune o conservare mai bună a mediului înconjurător. 
Lenjeria și prosoapele se schimbă la două zile de cazare sau la cererea clientului. Pentru a ne semnaliza dorința dumneavoastră de a schimba obiectele de lenjerie și prosoapele, vă rugam să le lăsați pe jos sau în cadă.

Dispute şi reclamaţii
Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeților noștri, independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri: 

  • au părăsit incinta hotelului, fără să plătească pentru serviciile Unirea Hotel & SPA de care au beneficiat; 
  • au produs degradări sau distrugeri;
  • au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au plătit-o la recepție;
  • nu au anulat rezervarea la termenul stabilit.

Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicţia instanțelor judecătorești Iași.

Program de eliminare a clienților indezirabili
Clientul trebuie să se conformeze uzanțelor hoteliere. Acesta va trebui să respecte atât liniștea în hotel, restaurant și centru SPA, cât și normele de conviețuire socială și cele morale.
De asemenea, clientul Unirea Hotel & SPA trebuie să aibă grijă de proprietatea încredințată lui pe parcursul cazării.
Orice încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul hotelierului să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără nici un preaviz.
Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea, servirea în restaurant și accesul în Unirea SPA clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând Unirea Hotel & SPA va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora.
Ne rezervăm dreptul de a evacua forțat din hotel, restaurant sau centru SPA clienții indezirabili. 
Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta clienții.

Băuturi alcoolice
În cadrul restaurantului sunt interzise aducerea și consumarea băuturilor alcoolice din exteriorul acestuia, fără acordul în prealabil din partea conducerii.
Restaurantul își rezervă dreptul de a nu mai servi persoanele care sunt în stare de ebrietate sau care deja au consumat băuturi alcoolice în cantități mai mari și devin recalcitrante.

Servicii oferite 
Clienții cazați în cadrul Unirea Hotel & SPA beneficiază de o ofertă preferențială de servicii gratuite și cu plată. În cazul serviciilor cu plată, puteți obține informații suplimentare la recepția hotelului.

Servicii gratuite 

  • welcome tray 4 stele (cană fierbător, cafea, ceai, zahăr) - pentru prima zi de cazare
  • mic dejun în sistem bufet 
  • acces la anumite servicii Unirea SPA (piscină, saune, salină, jacuzzi, dușuri emoționale, fântână de gheață, cardio, Unirea Gym fitness&cardio) pentru clienții cazați în hotel, inscrisi in programul de fidelizare Unirea Club
  • rețea de internet wireless (Wi-Fi & Wired)
  • serviciu de păstrare valori (seif în cameră)
  • apel de trezire
  • primirea și transmiterea mesajelor 
  • ziare (in holul receptiei)
  • serviciu de lustruire pantofi
  • servicii de rezervări la restaurant 

Servicii cu plată

  • transfer de la și către hotel la aeroport sau gară 
  • room service
  • produse minibar
  • servicii de spălătorie sau călcătorie
  • telefonie internă și internațională
  • trimitere și primire corespondență
  • curierat intern și internațional
  • serviciu de trimitere flori (în localitatea Iași)
  • parcare

Protecție în caz de incendiu
Siguranța clienților se situează pe primul loc, de aceea ne-am luat toate măsurile de siguranță și protecție în cazul apariției unui incendiu. 
Ușile de acces în camere și ușile care dau către căile de evacuare au fost tratate ignifug, asigurând o rezistență la flacără directă de 30 minute. Nu lipsesc nici detectoarele de fum din camere, planul de evacuare sau hidranții și extinctoarele de mare capacitate amplasate pe holurile hotelului. 
Sistemul de alarmare împotriva incendiilor este automat și conectat direct la dispeceratul hotelului și la societatea de pază și intervenții. Atenția pentru detalii s-a extins și către căile de evacuare din cadrul hotelului, acestea fiind marcate cu elemente luminoase, alimentate non stop de la surse proprii de energie.

Integritate structurală
Pentru Unirea Hotel & SPA, un hotel cu o înălțime de aproximativ 60 metri, siguranța structurală și structura de rezistență a clădirii sunt vitale, de acestea depinzând stabilitatea, rezistenţa şi durabilitatea în timp. De aceea, îmbinând arhitectura cu ingineria structurală, clădirea a fost proiectat astfel încât să asigure, în orice situație, întreg necesarul de securitate.
Natura terenului ales pentru fundaţie determină capacitatea portantă a terenului şi reprezintă presiunea maximă pe care o poate suporta terenul de fundare, fără a exista riscul ruperii acesteia. În ceea ce privește pereții, aceștia preiau greutatea clădirii şi o transmit fundaţiei, asigurând izolarea termică, fonică şi rezistenţa la solicitări orizontale (e.g. vânt, cutremur). 
Astfel, ținând cont de toate acestea și adăugând factorul privind comportarea clădirii la acţiunea seismică, Unirea Hotel & SPA, format din subsol, parter și 13 etaje, a fost proiectat cu o structură monolitică pe cadre din beton armat cu oțel, ce poate rezista cu succes celor mai puternice seisme. 
Probele efectuate de specialiști în domeniu pe întreg parcursul construcției au dovedit că hotelul asigură un grad sporit de rezistență, superior celorlalte structuri similare existente.

Sisteme green de iluminat
Pentru a minimiza consumul de energie electrică, Unirea Hotel & SPA folosește un sistem de iluminare ecologic.

Clauze finale
Considerăm că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit de către Unirea Hotel & SPA (cazare, restaurant, SPA, evenimente) a luat cunoștință de termenii și condițiile mai sus menționate și le-a acceptat tacit.

Modificări termeni și condiții
Termenii și condițiile pot fi modificate oricând de către Hotel Unirea & SPA fără a se face notificări în prealabil.


Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut la Unirea Hotel & SPA!


Conducerea,
11.04.2017